fredag den 15. januar 2010

Quickutz - fantastisk service

En lille solstrålehistorie her i den meget kolde og mørke tid. I november købte jeg en sprit ny Epic Six fra Quickutz, gennem en forhandler i USA. Det var en forhandler der ikke sender udenfor landets grænser, men det gjorde intet, for den 20. november rejste jeg til Virginia og jeg bad derfor forhandleren sende den dertil, så skulle jeg nok selv fragte den hjem. Som så skrevet, så gjort.

Jeg bragte glad mit nye stykke værktøj med hjem, sammen med et par dies jeg havde købt under mit besøg. Men ak ak ak. Jeg var ikke klar over, at der havde været problemer med de første Epic Six maskiner, og desværre havde jeg fået en af disse "mandagsmodeller" med hjem. Da den forhandler jeg havde købt af gennem Ebay, ikke gør forretning udenfor USA, regnede jeg ikke med, at jeg ville få noget ud af at henvende mig dertil. I stedet skrev jeg direkte til QK og fik i går følgende svar: Kære Lone, send os dit navn, adresse, telefonnummer og købsdatoen samt et billede af maskinens serienummer som sidder på et klistermærke i bunden, og så sender vi dig straks en ny maskine. Når du modtager denne, smider du blot den defekte væk og så er du klar til at diecutte og scrappe igen.

Se DET kalder jeg SERVICE.

Så skulle du nogensiden komme i tvivl om, hvorvidt du tør kaste dig ud i noget lignende, så tøv ikke hvis det gælder produkter fra QK, for de har da verdens bedste kundeservice.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar