mandag den 5. april 2010

Kort og godt


Lørdag i påsken modtog jeg min nye stempler fra Petra fra Skogstokiga Stämplar i Sverige. Stemplerne opdagede jeg ved, som sædvanlig, at sidde og savle over Pia's blog og faldt pladask for de skønne motiver. Der var bare nogle stykker, helt præcist 5 stk. som jeg bare måtte eje, til at starte med. Det er helt sikkert ikke de sidste der bliver købt hos Petra.


Og så har jeg ellers brugt de frie timer i resten af påsken, til at kreere nogle søde kort. Bl.a. dette som skal bruges til en konfirmation vi skal til om små 3 uger. Skruerne og møtrikkerne, har jeg downloadet på Publishers online download, printet ud på hvidt karton og skåret ud.
Lommerne inde i kortet, er til rigtige "lommepenge".











1 kommentar:

  1. ja de er bare for skønne de stempler og sikke søde kort du har fået lavet med dem. Du må have en god aften.
    pia

    SvarSlet