fredag den 22. oktober 2010

Endnu flere julekort

Var til hyggescrap hos pigerne i Scrapfactory i tirsdags og havde en rigtig hyggelig eftermiddag/aften. Lisa var en fontæne af inspiration, og samtidig var hun fantastisk til at lokke. Hun lokkede mig bl.a. til at købe en snefnug punch fra MS og nu kan jeg slet ikke forstå, at jeg overhovedet har kunnet overleve uden den i mit scrapudstyr. Så tak til Lisa for lokkeriet ;o)

Et af de kort Lisa havde lavet til OSH, blev jeg SÅ forelsket i, at jeg bare måtte prøve at kopiere det. Billedet af fuglene er ikke det samme, men opbygningen af kortet er temmelig lig med Lisas. Det var bl.a. dette kort, hvor den nye snefnug punch fra MS er brugt, der gjorde at jeg bare måtte eje den. Den er helt suveræn. Kan ikke huske hvad det er for noget papir, da det var en rest jeg havde liggende. Der er fjernet et enkelt "ben" på snefnuggene for at kunne bruge dem som krans omkring billedet. Så har de fået en lille smule distress "Antique linen" som jeg også har brugt til at kante skrivefeltet med, samt stemple et par snefnug.



Jeg købte også en anden snefnug border punch fra MS. Den er ret praktisk, da den indeholder 3 forskellige snefnug som kan skæres fri af hinanden og bruges individuelt. Det valgte jeg at gøre til dette kort for at få en lidt anderledes krans, men brugte dog stadig lige en af de store inde i kortet ;o)
"God Jul" er også et nyindkøbt TH Sizzix alfabet "Once upon a time".



Det sidste kort blev også lavet af en rest jeg havde liggende, med inspiration fra Clips'n cuts. Et kort som er helt anderledes end de 2 første, men et snefnug skulle der da med. Der har næsten været regulær "snestorm" på skrivebordet de sidste par dage ;o)



Som det forrige, har jeg valgt at distresse skrivefeltet med lidt "Fired brick" og stemple med lidt snefnug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar