tirsdag den 30. november 2010

Jule-vandfalds-kort

Jeg er blevet lidt bidt af at finde sjove tutorials til kort. Faldt over denne samme sted som det forrige never ending jule kort, og kunne da ikke lade være med at prøve. Så her er mit næste bidrag til Panduros konkurrence. Papiret er mit sædvanlige let prægede røde karton og så valgte jeg at lave mit eget mønsterpapir af noget alm. hvidt karton som jeg har distresset med lidt "Fired brick" og stemplet med et snekrystalstempel. På "vandfaldstaggen" som hives ud, har jeg brugt to af de nye julestempler fra Inkido stemplet i hvidt.




4 kommentarer:

  1. Det var dog utroligt med dig !
    Superflot kort, det har jeg ikke mødt før. Og så det mønsterpapir du har lavet. Genialt.

    God aften til dig.

    SvarSlet
  2. Otroligt fint kort, kul med annorlunda vikningar.

    Ha en fin dag, i Malmö snöar det för fullt :)

    SvarSlet
  3. wauw hvor er det flot dit waterfall kort...og hvilken skøn ide, selv at lave baggrundspapiret....super super flot og elegant.
    Tusind tak fordi du deltager hos Panduro Hobbys scrapbooking blog i vores konkurrence nr. 2.
    Held og lykke.
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlet
  4. Super fint vandfaldskort og sikke noget lækkert baggrundspapir du lavede.
    God 2. søndag i advendt til dig!

    SvarSlet