tirsdag den 9. november 2010

Venskabskort og fødselsdagskort

Var til SAM i Roskilde i weekenden og vil gerne benytte lejligheden til at sige tak til alle de søde mennesker jeg var sammen med og dem jeg fik snakket med. Det blev en rigtig god weekend hvor jeg for første gang deltog i ikke mindre end hele 2 udfordringer. Det er dog ikke dem der kommer på her. Jeg var så fyldt med inspiration og lyst til at scrappe videre, så jeg fortsatte da jeg kom hjem søndag aften og igen mandag hvor jeg bl.a. fik lavet et kort til en kollega som fylder år i dag.

Dette venskabskort lavede jeg dog lige inden jeg tog på SAM. Igen har jeg haft gang i det dejlige papir fra Websters og mine spellbinders og så er der pyntet med bånd og mulberry roses. (og ja, jeg ved godt der er en stavefejl, men opdagede først da jeg havde sat teksten på, så et enkelt ord står på norsk) :o).


Fødselsdagskortet er lavet med inspiration fra et julekort af Lisa's fra Scrapfactory. Måtte bare eje den MS Punch-around-the-edge. Foruden lidt præget karton i sort og brunt, har jeg brugt en mørk brun fra We R Memory Keepers, Urban Window Collection samt en yndig badenymfe fra Graphic45. Så er der brugt MS punch, mulberry roses m.fl. og endnu en spellbinder til tekstfelter. Rammen rundt, samt stjernene indeni, er embosset med Utee Gold.



2 kommentarer:

  1. Åh hvor er det bare nogen fantastiske kort. Ser så lækre ud.

    SvarSlet
  2. Selv tak for en dejlig weekend. Det var så hyggeligt og jeg glæder mig til vi finder en weekend hvor vi kan marathonscrappe igen.

    Vidunderlige kort du har lavet. Er helt vild med dit UTEE kort - engang skal du vise mig det.
    Knus

    SvarSlet