fredag den 25. februar 2011

Bogkort med skitse

Til SAM havde jeg lavet en skitse til bogkortet som jeg havde lovet at fotokopiere og tage med til "Scrap-tøserne". Til alt held havde jeg lavet nogle extra kopier og de gik som varmt brød ;o) Til de af jer der ikke nåede at få en, så har jeg nu scannet den ind og lagt den sidst i dette indlæg.

Det er ingen hemmelighed, at jeg synes dette kort er fantastisk. Det rummer så uendeligt mange muligheder og der er næsten ikke det tema der ikke kan benyttes. Her har jeg valgt et simpelt tema, nemlig blåbær. Fik ideen da jeg så det skønne nye papir fra FIKA hos Love2scrap. Det hedder Blåbærspaj og er bare lækkert. Til de små tags inde i kortet, gik jeg på nettet og fandt en hel masse lækre opskrifter med blåbær. FIKA laver det samme papir bare med æbler og pærer, så værsgo at spis ;o)



De dejlige blåbærmuffins og de små blåbær er stempler fra Prickiform, farvelagt med Copics.




5 kommentarer:

  1. Super sødt kort... har straks gemt tegningen.. god weekend... Knuz

    SvarSlet
  2. Super bog/kort.. ved lige hvem jeg skal give det, i en lille hilsen... så tegningen er gemt :-)

    Og dejligt at du har omregnet det om til cm... jeg kæmper altid med de inces... kan ikke finde ud af at omregne dem...

    Jayne

    SvarSlet
  3. Aih, hvor er det bare fint. Og en god ide med de opskrifter.
    Det papir er jeg også faldet totalt for. Lækkert.
    Tak for tegningen, som straks er gemt.

    SvarSlet
  4. Lækker kort!

    Min tegning ligger pænt og venter på at Olivers fastelavnsdragt er færdig... for så går det løs ;o)

    SvarSlet
  5. Endnu en super skøn variant :) Sååå sød!

    SvarSlet