søndag den 6. marts 2011

2 små gaveæsker mere

Når man har en søn der er flyttet til Roskilde, så er det fristende lige at slå et smut forbi Love2scrap, når nu man er i byen alligevel ;o) Det var jeg så tilfældigvis forrige lørdag, og her faldt jeg bare over det skønneste skønneste nye papir fra Pion-design. Serien hedder "Sagan om våren" og den er som skabt til romantiske forårs design, eller som jeg så det, til flere af de små yndige gæveæsker. Så jeg måtte bare investere i nogle stykker af dette vidunderlige papir og dette er hvad der kom ud af det.





Specielt "Liljekonval papiret" faldt jeg pladask for. Hvis du synes at disse små æsker er et projekt du bare prøve af, så får du skitsen her. Rigtig god fornøjelse.



10 kommentarer:

  1. super lækkre æsker igen og sikke mange der bliver glade med dine påskeægs æsker, flot dekoreret. God søndag til dig

    SvarSlet
  2. de er sempel hen så flotte de æsker.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare super flotte dine æsker. Alletiders ide at bruge dem til påskeæg :-)

    SvarSlet
  4. Superflotte æsker fra dig igen.
    Og tak for tegning - hvis jeg dog bare kunne se den ordentligt ! Når jeg kopierer over i word bliver den utydelig, og det samme i fotoprogrammet. Har du en bedre løsning ?

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fantastisk søde æsker, det ser rigtig godt ud med de punchede kanter.
    1000-tak for Awarden og for de flotte ord, blev helt rørt :)

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare søde! Skønne farver og rigtigt søde detaljer.

    SvarSlet
  7. Hej Lone.
    Din ask är fantastisk. Roligt att du ger oss en mall så vi kan försöka oss på att göra en oxå.
    Tack för att du besöker min blogg och lämnar små söta spår efter dig. Jag blir sååå glad.
    Ha en fin dag.
    /Mraia

    SvarSlet
  8. Hehehe, oj då ehhh...
    /Maria ska det ju vara ; D

    SvarSlet
  9. Nydelige esker du har lagd!
    Ha en fin kveld!

    -klem

    SvarSlet
  10. Tusen takk for hygglige kommentarer i bloggen min :-)
    Jeg har ikke noen mal på sjokolade kort(bok) men kan prøve å forklare deg på mail om du sender meg mail adressa di. Klem

    SvarSlet