mandag den 9. januar 2012

Min julegave

I november købte jeg mine første sæt Mini Peg Stamps hos Scrapfactory og tabte totalt mit hjerte til disse små vidunderlige stempler. Inden længe havde jeg 11 sæt men ønskede mig nogle flere. Det fandt mine dejlige forældre og min dejlige mand ud af og så bestilte de nogle sæt til mig i julegave. De kom først i dag, men manner var de lige værd at vente på. 14 hele sæt fik jeg, det ene sæt mere vidunderligt end det andet, men pludselig var de små bokse jeg have købt til at have dem i, for små. Heldigvis havde jeg gemt en dejlig kasse jeg havde fået parfume i forrige jul, og den beklædte jeg med noget hvidt og brunt karton, og SÅ blev der ellers distresset og stemplet med to af mini stempel sættene. Så nu har jeg plads til dem alle (incl. et sæt fra Panduro jeg købte for 3-4 år siden). Orv hvor skal der bare laves OSH kort med ministempler nu ;o)


Rundt på nederste kant af kassen, har jeg stemplet med Grape Wine Border sættet og pyntet med en MS blonde punch.


På toppen af låget har jeg brugt en af mine favorit sæt, Cherry Blossom. Overalt er der distresset med Vintage Photo.


Sådan ser 25 sæt Mini Peg Stamps + 1 sæt Panduro stempler ud. Det var absolut en julegave der gjorde lykke (men det gjorde de nu allesammen).


Cherry Blossom tæt på.


Og så lige en lille Spellbinder på toppen.

Foruden stempler, havde min ene søn og svigerdatter revet sig og købt ikke mindre end 7 nye distress ink pads, så nu kan jeg bare stemple løs, der er farver nok at tage af.  Min yngste søn havde virkelig haft den store pengepung oppe og købt sidste bind af "Jordens Børn" til mig, så nu er jeg for 5. gang startet forfra på serien der starter med "Hulebjørnens Klan" og nu kan jeg ENDELIG læse serien færdig. Det glæder jeg mig til. Så en super dejlig jul med de bedste gaver ever ;o)

3 kommentarer:

  1. Jeg skal love for at du er godt forkælet, men som min gamle morfar altid sagde, det er bedre at være forkælet end forkølet ;o))

    Total fed æske du lige har smaækket sammen, for ja det har jo kun taget dig gange kort tid ikk?

    Jeg har stadig ikke fået brugt det sæt jeg vandt i sidste tirsdagsklub, men taget det med i morgen og så skal det stemples!
    Jeg kunne godt falde for Cerry Blossom...

    Knus

    SvarSlet
  2. Sikke dejlige gaver at få... og ja de små stempler er bare super søde og meget anvendelige... total flot æske du har lavet til at opbevare dem i.. Knus

    SvarSlet
  3. super flot æske og lækker opbevaring af de små stempler

    SvarSlet